سبد خرید
0
No products in the cart.

تکمیل بخش شرقی میدان امام حسین (ع) اصفهان تا ابتدای هفته جاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد فیض مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: نیمه شرقی میدان امام حسین (ع) تا ابتدای هفته آینده تکمیل و عملیات عمرانی آن به اتمام می‌رسد و برای بارگذاری ترافیک از سمت باغ گلدسته به سمت چهارباغ پایین آماده می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به ویژگی‌های مختلف پروژه میدان امام حسین (ع)، تصریح کرد: در این پروژه که هفت هزار و ۹۹۶ مترمربع وسعت دارد، سطح فضای سبز کل میدان یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، حوض و آب نما ۲۹۰ مترمربع، پنج هزار و ۸۲۰ مترمربع سنگ‌فرش و ۶۸۶ مترمربع مسیر دوچرخه است.

او اظهار کرد: ساختار پروژه از سه نوع سنگ اصلی شامل سنگ هتن‌آباد به ضخامت‌های هشت سانتی‌متر (۳۱۷۰ مترمربع)، سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر ضخامت هشت سانتی‌متر (۱۷۰۰ مترمربع) و سنگ گرانیت قرمز (۲۰۰ مترمربع) است.

 

فیض گفت: برای کف‌سازی میدان امام حسین (ع) از سنگ هتن‌آباد و سنگ تراورتن آذر شهر در دورنگ لیمویی و یک قسمت جزئی سنگ گرانیت استفاده می‌شود.

او از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی میدان امام حسین (ع) به جز در بخش جنوبی به پایان رسیده است.

 

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: دلایل طولانی شدن اجرای پروژه نوسانات قیمت مصالح، مباحث پیمانکاری و ترافیکی بوده، زیرا میدان به تدریج در اختیار پیمانکار قرار گرفته و هنوز در قسمت جنوبی آن بار ترافیکی وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: تاریخ قرارداد شهرداری با پیمانکار این طرح تا ۱۵ آبانماه سال جاری است، اما سعی می‌کنیم این طرح را زودتر به پایان رسانده و میدانی با سنگ‌فرش زیبا در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

 

فیض با بیان اینکه پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) در مسیر محور دولت خانه صفوی است، گفت: با اجرای این پروژه اتصال محور گردشگری از سمت جنوب به شمال شرق اصفهان انجام می‌شود.

 

منبع: ایمنا

ارسال دیدگاه
توسط
تومان