سبد خرید
0
No products in the cart.

نرم افزار CADprofi

 

CADprofi نرم افزاری جامع در زمینه CAD می باشد که بعنوان یک پلاگین، کار طراحی را در بسیاری از نرم افزارهای CAD تسریع می کند. برنامه CADprofi Suite شامل ماژول های CADprofi HVAC و Piping CADprofi Electric ،CADprofi Architectural ،CADprofi Mechanic،CP-Symbols و CP-Manufacturer است.
CADprofi HVAC & Piping یک برنامه CAD پارامتری برای طراحی تجهیزات فنی ساختمان است. همه انواع تاسیسات فنی گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع، لوله کشی و مجاری پشتیبانی می شوند.
CADprofi Mechanical شامل طیف گسترده ای از قطعات استاندارد، میله های فولادی، پروفیل های فلزی و سایر اجزای سازگار با استانداردهای DIN ، EN ، ISO است. این کتابخانه شامل پیچ، واشر، اتصالات، میخ پرچ، گل میخ، زاویه و قطعات مورد استفاده در ساخت مبدل های حرارتی و سایر وسایل است. ویرایشگر عالی نمودارها و پروژه ها تا حد زیادی ایجاد نقشه های سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک را آسان می کند.
CADprofi Architectural می تواند برای ایجاد نقشه های ساختمان و نما استفاده شود. ویژگی های کاربردی مناسب، طراحی دیوارهای چند لایه، اندازه معماری و ایجاد سریع توصیفات ساختاری را تسهیل می کند. این ماژول شامل یک کتابخانه کامل از پنجره، درب، مبلمان و سایر وسایل است. به عنوان یک ویژگی اضافی، می توان از این برنامه برای طراحی برنامه های تخلیه و آتش نشانی استفاده کرد.
CADprofi Electric را می توان برای طراحی اشیاء پیچیده ای از قبیل برق، روشنایی، سیستم های کم ولتاژ، ارتباطات از راه دور، سیستم های امنیتی و نصب آنتن استفاده کرد. این برنامه شامل چندین هزار عنصر الکتریکی و نمادها (لامپ، تابلو و خیلی بیشتر) است. این نرم افزار راهی آسان برای طراحی سیم کشی فراهم می کند. از جمله مهمترین ویژگی ها می توان به شماره گیری خودکار (آدرس دهی) مدارهای برقی و طراحی راحت و ویرایش نمودار سیم کشی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه
توسط
تومان