سبد خرید
0
No products in the cart.

Key Facts

اولین هتل آپارتمان ROOST فلوریدا در تامپا-محله Water Street افتتاح شد. این هتل به منظور اقامت طولانی‌مدت، دارای امکانات رفاهی و پیشنهادات سبک زندگی از شرکت Method از جمله آپارتمان‌های مشترک، عرشه استخر و فضای کار مشترک است.
ROOST Tampa، که ترکیبی از یک هتل بوتیک با نشیمن به سبک آپارتمان است، پنجمین مکان این برند و بزرگترین تا به امروز است، با ۹۷ استودیو، یک و دو اتاق خواب و واحدهای زندگی مشترک در شش طبقه در آشر، یک برج مسکونی جدید طراحی شده توسط معماران موریس ادجمی شرکت متد خدمات سبک زندگی خود را راه‌اندازی می‌کندکه دارای ۳۰۰۰۰ فوت مربع فضاهای رفاهی است و برنامه‌ریزی سبک زندگی جدیدی را ارائه می‌کند که برای تقویت اجتماعی شدن و تعامل اجتماعی در ساختمان طراحی شده است.

شرکت متد با موریس ادجمی و آرون پوریتز از طریق استودیوی Furniture Works خود برای طراحی قطعات سفارشی که از چندین موزه طراحی از جمله کلارا پوست، لوئیس باراگان، پیر چاپو و راجر کاپرون الهام گرفته بودند، فعالیت مشترک دارد و مجموعه ای متنوع از تأثیرات فرهنگی در شناخت شخصیت و طراحی مانند هنر سورئالیستی سالوادور دالی گرفته تا ارجاعات شهر Ybor، محله ای تاریخی لاتین که زمانی به عنوان پایتخت «سیگار» جهان شناخته می شد تهیه نموده است. پالت حاصل شامل عناصر گردو گرم، نقوش شاخ و برگ قدیمی، تسمه کنفی و منسوجات بافته شده است.

ROOST Tampa اعماق لحن و مادیات را استخراج می کند و یک روایت داخلی سورئالیستی را بر اساس صحنه هنری تجدید شده تامپا ارائه می دهد. واحدهای هتل آپارتمان آشپزخانه‌هایی با اندازه کامل و لوازم مدرن با تجربه‌ای داخلی ارائه می‌دهند که نوستالژی داستان‌های نهفته در میراث محلی را در بر می‌گیرد و در عین حال با اختراعات معاصر محله جدید خود سازگار است.

میهمانان به امکانات سفارشی این برند، از جمله برنامه قهوه دستی داخل اتاق با La Colombe، ظروف پخت و پز Mauviel، کیت کوکتل مرغوب، و برنامه اشتراک دوچرخه با امضا دسترسی خواهند داشت.

این ملک اولین واحدهای زندگی مشترک این برند را به نمایش خواهد گذاشت که امکان تجربه یک محیط زندگی مشترک را برای مهمانان فراهم می کند. واحدهای چهار و هشت خوابه دارای یک فضای مشترک مشترک با یک اتاق نشیمن، آشپزخانه کامل و ماشین لباسشویی هستند. واحدها دارای بالکن عمومی بزرگ با میز ناهارخوری بزرگ هستند، در حالی که اتاق‌های منتخب دارای بالکن خصوصی و/یا حمام خصوصی هستند.

با افتتاح ROOST Tampa، شرکت متد خدمات سبک زندگی خود را برای مهمانان و ساکنان آشر راه اندازی کرد و اولین مکانی است که این شرکت بر یک برنامه رفاهی چند جانبه نظارت می کند. متد با معرفی یک طرز فکر مهمان‌نوازی به ساختمان، تمام فضاهای رفاهی داخل ساختمان را اجرا می‌کند که شامل یک طبقه رفاهی ۳۰۰۰۰ فوت مربعی است که دارای بزرگترین عرشه استخر روی پشت بام Water Street تامپا با کابانا، آشپزخانه‌های روباز، یک بار در فضای باز و یک چمن سرگرمی است. و همچنین یک سالن رسانه داخلی، سالن سرگرمی، مرکز تناسب اندام با فضاهای داخلی و خارجی، و سالن همکار با اتاق های کنفرانس خصوصی. شرکت روش همچنین خدمات دربان ۲۴ ساعته ارائه می دهد.

برنامه‌ریزی سبک زندگی در حال حاضر در فضاهای رفاهی در دسترس است، از جمله گزینه‌های برنامه‌های آشپزی، اجتماعی، تناسب اندام و تناسب اندام، مانند کلاس‌های تناسب اندام گروهی، کلاس‌های شنا، گروه‌های دویدن در جامعه، نمایش آشپزی، کلاس‌های شراب، نمایش در فضای باز، باشگاه‌های کتاب، بازی. شب ها، دی جی ها روی عرشه استخر، شب های فیلم و موسیقی آکوستیک زنده در چمن سرگرمی.

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

Matthew Williams

 

ارسال دیدگاه
توسط
تومان