سبد خرید
0
No products in the cart.

تغییر کاربری کارخانه ریسباف به موزه اصفهان

تغییر کاربری کارخانه ریسباف به موزه اصفهان

خبرگزاری ایمنا: زمین های بزرگی که در سطح شهر اصفهان وجود دارد از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان برای خدمات شهری در نظر گرفته شده اند که یکی از این زمین ها زمین کارخانه ریس باف واقع در چهارباغ بالا است که با توجه به بافت قدیمی بودن آن به عنوان موزه اصفهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این مطلب گفت: زمین های بزرگی که در سطح شهر اصفهان وجود دارد از جمله زمین سیلو و زمین منابع پالایشگاه اصفهان در دروازه شیراز از زمین هایی هستند که برای خدمات شهری مانند مراکز تفریحی، آموزشی و بهداشتی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده اند.
سید کریم داوودی تصریح کرد: زمین کارخانه ریسباف با توجه به بافت قدیمی بودن آن و مصوبات میراث فرهنگی از سوی شورای شهر و شهرداری اصفهان به عنوان موزه اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کاربری این زمین به عنوان موزه اصفهان در نظر گرفته شده است و چنانچه هر کس نسبت به خرید آن اقدام نماید شورای شهرر و شهرداری اصفهان صرفا با ایجاد موزه اصفهان موافقت می نمایند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ کاربری کارخانه ریسباف صرفا باید برای احداث موزه اصفهان در نظر گرفته شود و در این صورت با ساخت آن موافقت می شود.

 

منبع: خبر گزاری ایمنا

ارسال دیدگاه
توسط
تومان