سبد خرید
0
No products in the cart.

تمهیدات ویژه اصفهان نما برای مهندسان طراح و ناظر شهر


تمهیدات ویژه اصفهان نما برای مهندسان طراح و ناظر شهر

مدیر کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: تمامی مهندسان طراح و ناظر شهر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اصفهان‌نما علاوه بر استفاده از خدمات قبلی همچون کسر سهمیه، گزارش‌ها و تاییدات خود را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به شهرداری ارسال کنند.

خلیل عسگرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به قابلیت‌های نرم‌افزار اصفهان نما، اظهار کرد: در برنامه سنجش‌پذیر شهردار به توسعه دولت الکترونیک و شهر هوشمند تاکید شده است.

وی افزود: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه همشهریان به مناطق ۱۵ گانه و همچنین شرایط کرونایی و تأکید شهردار اصفهان مبنی بر انجام اقداماتی با هدف پرهیز از رفت و آمد غیرضروری در سطح شهر، سال گذشته معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان وب‌سایت اصفهان نما به آدرس WWW.MY.ISFAHAN.IR را راه اندازی کرد.

مدیر کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه اصفهان نما بسترهای لازم برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری شهروندان به شهرداری فراهم شده است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند تمامی خدمات شهرسازی اعم از پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه، درخواست گواهی پروانه ساختمانی، پایان کار، پایان سفت‌کاری و درخواست پاسخ به استعلام ادارات را از این درگاه و بدون حضور در مناطق شهرداری و فقط از طریق مراجعه به اصفهان‌نما تهیه کنند.

وی ادامه داد: غیر از خدمات شهرسازی، وب‌سایت اصفهان نما در حوزه حمل و نقل و محیط زیست و فضای عمومی شهر نیز خدماتی را به شهروندان ارائه می‌کند.

عسگرپور تاکید کرد: شهروندان به صورت یکسان و بدون محدودیت زمانی و مکانی از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۶ خدمت ذیل موارد ذکر شده در مناطق ۱۵ گانه است که به جهت آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب، به زودی هشت خدمت دیگر در مناطق دو، شش، هفت، هشت، ۹، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ قابل دریافت است.

مدیر کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: کلیه مهندسان طراح و ناظر شهر اصفهان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اصفهان‌نما علاوه بر استفاده از خدمات قبلی همچون کسر سهمیه، گزارش‌ها و تاییدات خود را اعم از گزارش مرحله ایستایی، تخلفات ساختمانی، تاییدات پایان کار و سفت‌کاری را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به شهرداری ارسال کنند.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با سازمان نظام مهندسی به سمتی گام بر می‌داریم تا اصفهان‌نما به سوی سامانه یکپارچه حرکت کرده و مهندسان در یک سامانه ثبت سهمیه و اقدامات خود را انجام دهند و از مراجعه به سازمان‌های دیگر خودداری شود.

 

منبع : خبرگزاری ایمنا

ارسال دیدگاه
توسط
تومان